مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:202024-01-07اقتصادي

داروسازی از مهمترین صنایع صادرات محور و دانش بنیان البرز است 


دبیر کل خانه صمت البرز از صنعت دارو سازی البرز به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی صادرات محور و دانش بنیان نام برد.

- ایسنا/البرز دبیر کل خانه صمت البرز از صنعت دارو سازی البرز به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی صادرات محور و دانش بنیان نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رجبی روز یکشنبه 17 دی ماه در نشست هم اندیشی انجمن تخصصی صنایع همگن دارویی استان که به منظور احیای این انجمن برگزار شد گفت: ارایه خدمات در راستای تقویت انجمن های صنعتی برخوردار از مزیت های رقابتی و صادرات محور از اولویت های خانه صمت استان است.

وی تصریح کرد: این تشکل آماده ارائه خدمات متنوع با اولویت ویژه به صنایعی است که علاوه بر ارزش افزوده بالا در رشد و پویایی اقتصاد استان مشارکت فعال داشته باشند.

وی از البرز به عنوان مهمترین قطب تولید دارو در کشور نام برد و اظهار کرد: کسب این موفقیت حاصل حضور فعال نخبگان، پژوهشگران توانمند و اساتید برجسته دانشگاهی در شرکت های داروسازی استان است.

رجبی گفت: البرز به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی مولد در صنایع غذایی، دارویی و قطعه سازی کشور مطرح است و رسیدگی به مشکلات و موانع پیش روی این صنایع از اولویت خانه صمت استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروسازی از مهمترین صنایع صادرات محور و دانش بنیان البرز است 

داروسازی از مهمترین صنایع صادرات محور و دانش بنیان البرز است